Cantina i København
Afslappet restaurant, der serverer klassiske italienske retter, surdejspizzaer fra brændefyrede ovne og cocktails.
Ver más Ver menos
Anmeldelser
Gastro nordic
Ja, meget af det moderne pift vdr betjening og kunde opmærksomhed ... dvs næsten intet. Mad var ok, ikke noget jeg vil huske.Heldigvis fik vi nok hjælp alligevel til at bestille og spise en pizza og en pastaret, en øl og en soda. Efter en god time tænkte jeg at opmærksomhed fra de 3/4 tjener til deres mobil telefon var større end for os besluttet vi med at stoppe festen . Jeg skal lige sige at der var på det tidspunkt flere ansætte end gæster. Fancy billeder / instagram sted, ikke penge værd.
Ken Schwartzlose
Restauranten er meget velbesøgt men vi fik alligevel et bord efter at have ventet lidt. Vi kom 4 personer. Vi ordnede Gigli noget pasta med okse kæber, smagte ganske godt men portionen var på størrelse med en forret, så på trods af en dessert, måtte vi ordre en ekstra hovedret for ikke at gå sultne derfra. Priserne afspejler ikke de små portioner….betjening gennemsnitligVælger nok et andet sted næste gang
Palle Jørgensen
Vi fik pizza og pasta retter, der smagte dejligt. Kan varmt anbefales! Der er dog en konstant larm fra øvrige gæster, hvilket primært skyldes akustikken i lokalet
Tina 1013
Mandelige tjener var decideret ligeglad og uinteresseret. Spar jeres penge og godt humør. Overpriser og dårlig service.
Michael Flodgaard
Super lækker mad. Mør ribeye og hjemmelavet Tiramisu.Meget trendy og mange unge mennesker.
Van Tran
Stoppede op for noget mad. Havde ikke den store forventning men håbede alligevel for at det var godt. Og det var det. Total lækkert. Risotto med asparges og ragu pasta med oksekæber. Mums 🤟🏼
TEAM ARNOLD
Super lækker surdejs pizza. Og mega lækre hjemmelavet pommes frites 👍
Morten Andersen
Vi fik fire forskellige hovedretter, og de var alle af god kvalitet. Særligt velsmagende var dagens blåfinnet tun med garniture af bl.a. kapers, men de to rib-eye var også fra gode udskæringer og stegt nøjagtigt som bestilt. Tilbehøret fejler heller ikke noget, omend der ikke er meget af det, og når man betaler 295kr for en bøf og skal lægge 58kr oveni for alm. pommes frites, så begynder mit turistfælde-meter at slå ud. Maden var 40 min. om at blive serveret, hvilket er for lang tid i min bog, og Cantina er en storrums-nøgne-betonvægge restaurant med et støjniveau som en jetjager oven i købet toppet med corny 80’er musik. Maden er til fire stjerner, servicen tre og stedet ikke mere end to.
Charlie Frederichsen
Meget fint sted godt alternativ når man er på jule indkøb.Har et godt udvalg af forskellige retter og masser af drikkevare.Men syntes godt at der kunne være lidt bedre tilsmagning og tilberedning måske ramte jeg bare en dårlig dag, da man klart kunne se at der var potentiale.Så et sted jeg nok vil prøve igen.⭐️⭐️⭐️
Nicky Bornkessel
155 kr. For en pizza med to cherrytomater, to basilikum blade og 3 skiver skinke og en næsten ubagt bund ! Bunden var ikke færdig bagt men blød og gummi agtig... og der var ikke skinke nok til at dække pizzaens overflade.Yderst skuffet og føler mig nærmest snydt da tjeneren kommer med regningen på 345 kr. for en ubagt pizza, en flaske vand og to virgin mojto med så meget is i at efter førte tår var den nærmest tom .
Danni J
God mad og hurtig serviceVi var en større gruppe inde for at have en hyggelig aften.Blev sat til bordet hurtigt, og drikkelse og maden kom inden for 15 minutter, vi ville have et par ekstra retter som kom inden for 5 minutter efter.Der var lidt svipser hist og her, men deres service, hurtighed, madens kvalitet og mængden af mad opvejer det hele.Jeg ville dog overveje at servere rødløg til østers, så det kan give en afvejning af den salte smag :)Nåede ikke at få billeder af alt maden, da det gik op i hygge :) Helt klart et sted der skal besøges igen.
Efterlad kommentarer:
-
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Cantina ved at ringe til 88 16 99 95.
-
1.006 kunderne hos Cantina har givet den en gennemsnitlig bedømmelse på 4,0.