Slotskroen i Randers
Anmeldelser
Rune Sonne
Vi var et selskab på 5 personer. Vi fik ravioli med skaldyr og mascarpone til forret. Her til en nøje udvalgt italiensk hvidvin. Det var et lækkert match.Hovedretten var beouf bearnaise (New Zealandsk oksemørbrad) med pommes frites. Bearnaisesaucen var fremragende. Her til fik vi en dejlig rødvin, Pomerol.Til dessert blev der nydt crepes suzette og gulerodskage i nye klæder. De kan også varmt anbefales.Fine omgivelser og glimrende betjening.Vi kom af med 800,- kr. pr. person. Det er en fornuftig pris for god mad og godt selskab.
Suphan Borch
Rigtig god mad 😋😋😋 kan anbefale
Kim Blomberg
Deres stjerneskud var ikke lige ok. Fiskefilet tæt på at være brændt på.
Judith Priess
En fantastisk middag, undtagen pandekagerne i desserten de var piv ringe
Mads Borggaard
Super oplevelse 😀 dejlig mad og en rigtig god betjening, kan varmt anbefales, en fryd for ganen 😀
Hans Jørgen Hjorth Hansen
God betjening - hyggelige omgivelser - dejlig mad - rimelige priser.Ikke sidste gang vi er der.
Maria Thomsen
Venligt og imødekommende personale, super lækkert mad og hyggelige omgivelser! En klar anbefaling herfra!
Hans Christian Andersen
Professionel og venlig betjening. Og maden har jeg de gange jeg har været der. Altid været god i forhold til pris. Min bedste anbefaling.
Mona Bach
Vi fik 3 retter rigtig lækker mad og vi fik anbefalet en rødvin af tjeneren, den var virkelig god.Der var en hyggelig og afslappet stemning på Slots kroen.Vi kommer gerne igen 😊
Majken Berg Sørensen
Dejlig atmosfære, venlig betjening og rigtig lækkert mad 👍🏼👍🏼
Efterlad kommentarer:
-
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Slotskroen ved at ringe til 86 40 60 10.
-
229 kunderne hos Slotskroen har givet den en gennemsnitlig bedømmelse på 4,2.